Raamatupidamisteenuse hind sõltub algdokumentide ja pangatehingute hulgast, töötajate arvust, põhivara objektidest ning deklaratsioonide ja teiste aruannete esitamise arvust.
Lõplik hind kõikidele teenustele kujuneb läbirääkimiste käigus, sest iga firma on oma olemuselt erinev. Pakume vastavalt ettevõtte vajadustele nii kuupõhist kui mahupõhist paketti!

Kalkulaator

Allolevat hinnakalkulaatorit saab kasutada orienteeruva hinna välja selgitamiseks! Täpsem hind kujuneb läbirääkimiste käigus. Kalkulaator ei sisalda kõiki lisa- ja kõrvalteenuseid ja on mõeldud esmaste järelduste tegemiseks.

Oma ettevõtte erisuste välja toomiseks ja täpsemaks kirjeldamiseks soovitame kasutada lehekülje all olevat vormi ja hinnapäring sel juhul teha hoopiski seda kaudu.

PS! Kalkulaatori arvutatud hinnad ei sisalda käibemaksu!
Telefonis kalkulaatori kasutamisel võib juhtuda, et meist mitte olenevatel põhjustel ei saa küsimustikku lõpuni täita. Palume, et prooviksite seda sel juhul arvutis. Vabandame!

Baaspaketi teenused on järgmised:

  • esmaste dokumentide vastavuse kontrollimine raamatupidamist reguleerivate õigusaktidega;
  • maksude arvestus;
  • maksuvõlgnevuste võrdlus Maksu- ja Tolliametiga;
  • käibemaksudeklaratsiooni täitmine ja tähtaegselt esitamine Maksu- ja Tolliametisse;
  • põhivaraühikute arvestus;
  • lähetuste aruanded, arveldused aruandekohustuslike isikutega (kuni 10 tšekki);
  • müügiarvete töötlemine;
  • ostuarvete töötlemine;
  • pangaväljavõtete töötlemine;
  • töötajate palga, haiguslehtede ja puhkusetasude arvestamine;
  • tulumaksu, sotsiaalmaksu, töötuskindlustuse, pensionikindlustuse deklaratsioonide täitmine ja tähtaegselt esitamine Maksu- ja Tolliametisse;
  • kassaoperatsioonid;
  • süstematiseerimine dokumentide mugava säilitamise jaoks.
NB! Aastaaruande koostamine sisaldub baaspaketis ja eraldi tasustamisele ei kuulu.

Lisateenused*:

  • uue kliendi ületulemisel teenuse osutamiseks vajalike ettevalmistuste tegemine 50€ (ühekordne tasu).
  • statistika aruanded 25€/tk
  • EKOMAR 100€/tk
  • maksudeklaratsioonid (erijuhud) 15€/tk
  • sisekorraeeskirjade koostamine 60€/tk
  • aastaaruanne al. 100€ (lepingulistele kuutasuga klientidele aastaaruanne tasuta)
  • palgaarvestus, deklaratsioonide koostamine ja esitamine - 15 € inimene
  • broneeritud aeg kindlale kliendile 30€/h
  • finantsanalüüs 30€/h
  • eelarvestamine 30€/h
  • laoarvestus 30€/h
  • konsultatsioonid 50€/h
  • personaliarvestus
  • erinevate dokumentide koostamine
    *Hinnad ei sisalda käibemaksu!

Näidispakett

Pakett 90€ (sobib alustavale või minimaalse tegevusega ettevõttele )
  • 1-15 algdokumenti 1 lk  pangaväljavõtteid
  • 1 põhivara ühik
  • 1 lepinguline töötaja või juhatuse liige
  • tasuta konsultatsioonid e-maili teel mõistlikuse piirides (pikemad konsultatsioonid telefoni, meili teel või kohtumisel hinnakirja järgi)
  • aastaaruanne

Hinnapakkumise personaalsemaks päringuks täitke vorm:

Email again:
UA-195577891-1